אם אתם עוסקים בשיווק מותגי קמעונאות הכתבה הזו נכתבה עבורכם.  תדירות ימי צילום לטובת הפעילות השנתית משנתה בין מותג למותג, ומחייבת בעיקר את אלה המפיקים קטלוגים עונתיים או מנהלים פעילות מכר אונליין בפלטפורמות אי קומרס (יש מישהו שעדין לא עושה זאת?!).

ההכנות לקראת ההפקות האלו הן רבות ומאתגרות, אבל אם יש משהו שחשוב שלא ישמט מהן – הוא סט צילומי סושיאל עם ארט ייעודי שישרת את הפלטפורמות הללו במהלך השנה.

אחרי שבחרתם צוות, לוקיישן ורשימת מוצרים על פי גאנט עלייה שנתי, זה הזמן לתכנן את הסושיאל.

נכון שאפשר פשוט להשתמש בחומרים שהופקו במהלך היום, אבל אם תשקיעו עוד טיפה תכנון ומחשבה, התוכן שלכם יראה מקורי ורלוונטי יותר ואף יתרום להיקפי המכר במגוון הפלטפורמות.

צילומי ראש השנה למותג האופנה MIMOSA. צילום: שי פרנקו, דוגמניות לסוכנות אינץ' מודלס
צילומי ראש השנה למותג האופנה MIMOSA. צילום: שי פרנקו, דוגמניות לסוכנות אינץ' מודלס

זה הזמן להפשיל שרוולים, לפתוח יומנים ולבדוק מה המועדים הקרובים שרלוונטיים עבור קהל היעד שלכם, איזה מועדים יכולים להגיד את ערכי המותג ולתמוך במוצרים שלכם בצורה אותנטית ומדוייקת. לא, לא חייבים להכין חומרים עבור כל חג או יום מיוחד בלוח. אפשר אפילו להתייחס לפעילויות איזוטריות – אם הן מקדמות ותומכות בערכים שאתם רוצים לשדר וכדאי מאוד לייצר כמה תמונות קונספט כלליות שלא נועדו לשרת את המכר באתר אבל בהחלט ישמשו לגיוון החומרים בסושיאל.

הסושיאל הוא ערוץ תקשורת שמאפשר לתקשר מסרים פחות פורמליים ויותר קז'ואלים, קלילים, מצחיקים ומחוברים לקהלים שלכם. אל תחמיצו את ההזדמנות לעשות זאת ולהדק את החיבור ביניכם ובין קהל היעד שלכם.

צילומי טו באב נועזים למותג האופנה MIMOSA. צילום: שי פרנקו, דוגמניות לסוכנות אינץ' מודלס
צילומי טו באב נועזים למותג האופנה MIMOSA. צילום: שי פרנקו, דוגמניות לסוכנות אינץ' מודלס
הפקת סרטון שנה טובה עבור הרצליה מדיקל סנטר
הפקת סרטון שנה טובה עבור הרצליה מדיקל סנטר
המותג 'חרש' - הפקת סרטון עבור יום המשפחה.

Want To Create Something Great?
Fill Out The Fields Below