case study: איך בא לעולם מוצר דיגיטלי חדש
חברת innovate, מובילה את ענף מוצרי הגמר לתחום המשרדים בארץ ועוסקת בפרויקטים רבים גם מעבר לים. קהל לקוחותיה כולל אדריכלים ומעצבים מובילים בתעשייה, כמו גם מנכ"לים בכירים של חברות הזנק, הייטק ועוד. החברה מנהלת ומביאה לקו הגמר מאות פרויקטים בשנה, מייבאת ומייצרת אלפי מוצרים בקטגוריות שונות ומגוונות כמו ריהוט, מחיצות, אקססוריז ועוד.
הבריף שקיבלנו עם הזנקת הפרויקט להקמת האתר החדש, היה רק לא עוד אתר קטלוגי משעמם… בכדי לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר, התחלנו במחקר מתחרים ולקוחות, חידוד מסרים ומיקוד בתועלות הייחודיות שיש לחברה להציע.
התהליך כלל ראיונות משתמשים ולקוחות, בכדי לדייק את הצרכים והשימושים השונים שלהם באתר וגם להציע פתרונות נוספים שעלו תוך כדי התהליך אפיון. חשוב במיוחד היה לזהות, מה יהיה אפקט ה-'וואו' עבור הלקוחות, מבחינת כלים חדשים ושימושיות.
לאחר שפיצחנו זאת, הדרך ליצירה ותכנון כלים נוספים הייתה קלה יותר והתמקדה בהגברת חוויות המשתמש באתר החדש תוך הצגת כלל שירותי ומוצרי החברה ומענה הוליסטי עבור מגוון צרכים משתנים של הלקוחות המקצועיים שלה.
השלב האחרון, אך לא פחות חשוב, התמקד ביצירת תוכן מקורי וחדשני אשר ישמש תוספת מקצועית והשראה לבעלי המקצוע. מוזמנים להתרשם מכמה נקודות מרכזיות בתהליך ולבסוף להתרשם מהתוצר הסופי : )
ממשק לוחות השראה במקום קטלוג מיושן
במקום עוד ממשק קטלוגי המכיל אלפי פריטים, יצרנו כלי שימושי עבור אנשי מקצוע, אשר מאפשר יצירת לוחות השראה לפרויקט חדש, תוך כדי חשיפה למוצרי החברה הרבים. שיטוט במוצרים המוצעים בקטגוריות השונות בממשק , משמש למעשה תחליף קטלוגי פונקציונלי וגם מאפשר למשתמש לקבל פרטים נוספים עבור מוצר שהוא מגלה בו עניין, ע"י מעבר לקישור רלוונטי או פניה ישירה למנהל לקוח בחברה.
יצירת נקודת מגע חדשה בחווית הלקוח
אחד הדברים החשובים בתכנון חווית משתמש הוא מיפוי כלל נקודות המגע ומסע הלקוח, גם בעולמות הדיגיטלים אבל גם באוף ליין. החיבור בין השניים ביחד עם קשב לשטח, יכול לייצר פתרונות הוליסטיים חדשים, יצירתיים ומפתיעים.
עם המעבר של innovate לחלל תצוגה ומשרדים חדש ומרשים, פיתחנו שירות חדש של הזמנת מקום עבודה עבור אנשי המקצוע – לקוחות החברה, באמצעות טופס הזמנות ייעודי באתר.
החלל הפיסי החדש מאפשר שלל מקומות עבודה בתנאים משוכללים וזו הזדמנות להציג ללקוחות קצה את איכות המוצרים ושירותי החברה.
השירות מיועד עבור לקוחות פרימיום אשר מוזמנים לעבוד במתחם וליהנות מהשירותים המוצעים או להיפגש עם לקוחותיהם.
Creative House
כחלק מחטיבת התוכן הייחודית שפותחה באופן ייעודי עבור האתר החדש, נוצרה מעבדת השראה דיגיטלית – creative house.
החטיבה החדשה מכילה מגוון תכנים מתעדכנים על בסיס שוטף ושירותים בעלי ערך מוסף לקהל היעד.
אחד מהם הוא תערוכה דיגיטלית "אומת הסטארט אפ" אשר סוקרת את התפתחות תחום סביבות העבודה בישראל,
ומציגה את מומחיותה של innovate בתחום תוך מבט אל עבר העתיד.
הצגנו כאן סקירה מתומצתת מחלק קטן מעולמות התכון באתר החדש של innovate.
אם עוררנו את סקרנותך – קליק לכניסה לאתר