בינה מלאכותית כאן כדי להשאר
נדמה שלכל מקום שלא נפנה הביטוי "בינה מלאכותית" יתפוס כותרות ויעורר סקרנות.
מגוון כלים חדשים פותחו בשנה האחרונה והם עוברים עדכוני גרסאות ושכלולים על בסיס חודשי. לכן היצע הכלים הוא רב ועשיר. החל מכלי מחקר וכתיבה כמו Chat Gpt וגוגל בארד וכלים מתקדמים ליצירת תמונות, סאונד או וידאו (כמו midjurney או face swap).
לצד עושר הפלטפורמות, עולות סוגיות רבות כמו האם הן יוכלו להחליף את אנשי המקצוע – במיוחד בתחומי הקריאייטיב, לצד סוגיות משלימות הקשורות לזכויות שימוש. באשר לסוגיה האחרונה, נכון לכתיבת שורות אלה, אין פסיקה תקדימית (בוודאי שלא בישראל) באשר לזכויות שימוש. לכן כדאי לשקול כל מקרה לגופו.
לעניין היכולת של הפלטפורמות הללו להחליף את אנשי המקצוע, לטעמנו התשובה היא חד משמעית לא.
העושר שהן מביאות תורם רבות לקריאייטיב, מחדד אותו ומאפשר לו להיות מדויק ונגיש יותר.
אולם, עדין הן משמשות כלים (טובים וחשובים) בלבד. על אנשי המקצוע המודרניים ללמוד כיצד לאמץ אותם לשימוש שוטף יומיומי, בכדי לשפר את איכות התוצרים שלהם ולשכלל את היכולות שלהם.
גם אנחנו עושים שימוש תדיר יותר ויותר במגוון הכלים הקיים, לטובת מחקר משתמשים או טרנדים, פיתוח מסעות לקוח וכלכלה התנהגותית, והן ביצירת קריאייטיב ותמונות ראשוניות שעוברות המשך עיבודים בסטודיו.
אנו שמחים לשתף כמה מהקמפיינים שנוצרו אצלנו עבור מגוון לקוחות באמצעות בינה מלאכותית:
המותג הבינלאומי YALE
המותג עוסק בפתרונות חכמים לאבטחת הבית, ערכיו מבוססים על חדשנות וטכנולוגיה.
בחג פורים עלינו עם קמפיין ראשון בו המותג התחפש לחנות ממתקים באמצעות כלי בינה מלאכותית וקרא למשתמשים להפוך את הבתים הבטוחים והחכמים שלהם לבתים מתוקים עם הסלוגן Yale Home Sweet Home.
חברת innovate
פרויקט נוסף נעשה עבור חברת innovate ועסק בתחזית עתידית של עיצוב סביבות עבודה,
כחלק מתערוכה שאצרנו עבור המותג. נעזרנו בכלי המחקר ליצירת תחזיות טרנדים ומגמות בתחום עיצוב חללי עבודה,
ולאחר מכן פיתחנו בסטודיו הדמיות של עיצוב חללי עבודה של המחר – בשנת 2050.
המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין
דוגמא נוספת מגיעה מלקוח שתחום פעילותו אינו מסחרי, ולכן השיווק שלו פחות מסורתי. תחום השיקום, טיפול ובתי חולים בכלליות, מצריכים חשיבה מחוץ לקופסא על מנת להפגין יצירתיות והגעה לקהלי היעד. אבל אפשר לחולל פלאים בכל תחום – תוך כדי שיתוף פעולה פורה עם הלקוח.
המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, הרים את הכפפה ויצרנו ביחד בראש השנה סדרת ברכות שנה טובה, אשר עוצבו בכלי בינה מלאכותית על בסיס איחולי חולים ומשוקמים במרכז. הפרויקט המרגש זכה לתהודה וחשיפה בכלי תקשורת.