כיצד לשדרג כל יום צילום

אם אתם עוסקים בשיווק מותגי קמעונאות הכתבה הזו נכתבה עבורכם.  

תדירות ימי צילום לטובת הפעילות השנתית משתנה בין מותג למותג, ומחייבת בעיקר את אלה המפיקים קטלוגים עונתיים או מנהלים פעילות מכר אונליין בפלטפורמות אי קומרס (יש מישהו שעדין לא עושה זאת?!).

ההכנות לקראת ההפקות האלו הן רבות ומאתגרות, אבל אם יש משהו שחשוב שלא ישמט מהן – הוא סט צילומי סושיאל עם ארט ייעודי שישרת את הפלטפורמות במהלך מועדים חשובים בשנה ובכלל.

אחרי שבחרתם צוות, לוקיישן ורשימת מוצרים על פי גאנט שנתי, אל תשכחו לתכנן את הסושיאל. נכון שאפשר פשוט להשתמש בחומרים שהופקו במהלך היום, אבל אם תשקיעו עוד טיפה תכנון ומחשבה, התוכן שלכם יראה מקורי ורלוונטי ואף יתרום להיקפי המכר במגוון הפלטפורמות.

צילומי ראש השנה למותג האופנה MIMOSA. צילום: שי פרנקו, דוגמניות לסוכנות אינץ' מודלס
צילומי ראש השנה למותג האופנה MIMOSA. צילום: שי פרנקו, דוגמניות לסוכנות אינץ' מודלס

יום צילום עבור המותג 'מימוזה'  ‏| צילום: שי פרנקו  ‏| סוכנות: אינץ מודלס

זה הזמן להפשיל שרוולים, לפתוח יומנים ולבדוק מה המועדים הקרובים שרלוונטיים עבור קהל היעד שלכם.

לסמן מועדים אשר יכולים לתמוך בערכי המותג ולהציג את המוצר שלכם בצורה אותנטית ומדויקת.

לא, לא חייבים להכין חומרים עבור כל חג או יום מיוחד בלוח שנה. אפשר אפילו להתייחס לפעילויות קטנות וממוקדות – אם הן מקדמות ותומכות בערכים שאתם רוצים לשדר ומתחברים לקהל היעד שלכם (כדי שירגיש שאתם מכירים אותו היטב).

צרו סדרת תמונות קונספט כלליות שלא נועדו לשרת את המכר באתר, אבל ישמשו לגיוון חומרי הסושיאל שלכם.

חשוב לזכור שפלטפורמות הסושיאל הן ערוצי תקשורת פחות פורמלים לרוב, ומציעים הזדמנות להביע צדדים במותג שלאו דווקא מתאימים בערוצים אחרים. מאפשר לתקשר מסרים יותר קז'ואלים, קלילים, מצחיקים ומחוברים לקהלים שלכם.

אל תחמיצו את ההזדמנות לעשות זאת ולהדק את החיבור ביניכם ובין קהל היעד של המותג.

צילומי טו באב נועזים למותג האופנה MIMOSA. צילום: שי פרנקו, דוגמניות לסוכנות אינץ' מודלס
צילומי טו באב נועזים למותג האופנה MIMOSA. צילום: שי פרנקו, דוגמניות לסוכנות אינץ' מודלס

יום צילום עבור המותג 'מימוזה'  ‏| צילום: שי פרנקו  ‏| סוכנות: אינץ מודלס

הפקת סרטון שנה טובה עבור 'הרצליה מדיקל סנטר'

הפקת סרטון ליום המשפחה עבור המותג 'חרש'